Grattis Elias! <3

Åh, jag är så frustrerad!!
Just nu vill jag så mycket, men det blir inget av nått!!! Exempel: 1. jag behöver packa, men jag kör bara fast hela tiden! 2. Jag är hungrig, men jag pallar inte fixa nått att äta. 3. Jag vill fira Elias på hans födelsedag, men jag hinner inte. 4. Jag vill skriva ett inlägg om djurförsök, men jag borde inte.

Och att jag överhuvudtaget låter min frustration gå ut över bloggandet visar bara hur otroligt korkad jag är!

Nu ska jag ta kraft till mig och gå och fixa käk och lugna ner mig och ta allt lugnt och metodiskt. Ja, för jag är ju så lugn och metodisk av mig! *grov ironi*


Det kommer ett senare inlägg som förhoppnigsvis inte är suger hästballe när jag har fått ordning på saker och ting.


Jennifer ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0