KRETA 2009

Hejsan svejsan svennar! :D
Nu är man då tillbaka till kalla, ruggiga, mysiga, tråkiga och efterlängtade sverige. Det var med blandade känslor jag steg av flygplanet i torsdags. But that´s life, ya know.
Jag vet att många vill veta lite om hur allt har varit, och därför ska jag med några bilder återberätta så gott det går om denna underbara och obeskrivliga vecka på kreta med klassen. Enjoy!


Detta är då vi (Kajsa, Maria och jag) Älskar bilden eftersom den säger allt om oss, Kajsa äter nått äckligt, Maria posar, och jag bara allmänt ful på bild ;)


Denna snygging är Ryan [läs, Marias "one night stand utan strul"] Jag är jävligt snäll (som alltid såklart) som lägger ut en bild på honom, men det går inte at komma undan att han var en stor del av Marias resa i alla fall ;)


Kajsa och hennes fästman Ivan ♥ så sjukt söta tillsammans! Åhh, äkta kärlek med tindrande ögon och söta pussar ♥


Och jag fick min tatuering! :D Moses såklart!


Amelie var väldigt söt med turkosa vatten i bakrunden :)


Alice badar i poolen på hotellet.

Nej, jag vet att jag inte är vacker men ni får stå ut med lite såna här bilder.


Hm, jag tror jag lägger upp den här bilden mest för att visa det oseriösa i denna resan. Carl-Johan som jättebebis liksom... :S


Och så avslutar jag det här "Kreta-bildspelet" med en bild på stranden. Puss på Kreta.

Borta bra men hemma bäst- my ass!


Kommentarer
Postat av: Maria

RYYYAAAAAAAAANNN<333

:''') "tonight´s gonna be a good night!"

2009-08-29 @ 22:27:48
URL: http://thymre.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha, min bh.. :P

2009-08-30 @ 20:41:48
Postat av: kajsa

du hade rätt jennifer, han har fru å barn xD

2009-08-31 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0