Söndag 30/8

Hoppas alla hade en trevlig lördagkväll, själv tog jag det lugnt med Mosisen. Mamma jobbade natt och Johannes sov hos farsan= själv hemma med älsklingen :)
Egentligen gjorde jag väl inget särskilt, snackade i telefon med Maria i några timmar, gick en ordentlig powerwalk till vattnet, såg några outsiders-avsnitt, ja, bara chillade lite. Det är mysigt att bara slappna av ibland också.

Idag har jag faktiskt ingenting speciellt inbokat, pappsen ville träffas någon gång i eftermiddag och så vill ju Moses ha sin skogspromenad, men annars så är jag öppen för alla förslag!

Imorgon har jag klipptid klockan 16, (äntligen!) så jag tänkte leta runt lite efter snygga frisyrer på nätet som jag kanske ska låte mig inspireras av. Men det får bli senare, nu - på med träningskläderna och gympadojorna! puss

Såhär mycket kommer min klippning kosta... Usch, känns hemskt att bli av med så mycket pengar, men vill man bli fin så får det kosta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0