Welcome home to my broken promise land

TJATJA! (oscar uttal)

Dagen var hemsk. Inte för att jag hade förväntat mig något annat, men ändå, lite bra om ni fattar också.
Alla i klassen var sig äckligt lika, och jag känner fortfarande känslan av "jag vill inte vara här, ta mig härifrån" som fort jag kommer in i klassrummet.  Men, men, man överlever väl antar jag.

Efter den hemska dagan fikade jag med Kajsis på storken, och det var ju mysigt. Kom hem, packade, lekte med Mosisen, käkade, dampade på min dator, knarkade foo Fighters och fikade sedan igen med Farmor, var vad jag gjorde resten av kvällen. Och nu sitter jag här, lagom likgiltig och allt.

Dags att dra, borde sova eller nått... kanske ringa nån som vill prata med mig ikväll, är lite smått förrvirrad och behöver nån som styr upp mina tankar lite. Ingen frivillig? Nej, jag trodde inte det heller...

Pusspuss ♥

(extra puss till Juliz som var så snäll idag, och till Raver för att jag älskar dig när du skickar fina saker till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0