hej hopp igen

Usch, usch, usch, usch, usch... Alla fattar förmodligen vad jag syftar på; SKOLSTART!
Ja, imorgon är det dags igen. Tillbaka till verkligheten och tillbaka till livet bestående av: plugg, plugg, plugg, tidiga morgnar, äckliga skolaktiviteter och ännu mer plugg. Någon som vill köra självmordsmarathon med mig ikväll? Just nu känns det mer lockande än tillbaka till Balder. Men det är bara ett år kvar nu. Ett ynka litet år från friheten, det kan jag klara. Om exakt ett år från nu är jag säkert tvärnervös inför en ny skola, en ny klass och helt främmande människor, och så har jag bestämmt mig för att jobba skiten ur mig på sommaren, så hejdå bekymmerslösa sommrar, vi ses igen om sisådär 51 år. Och då som pensionär. :S

Sommaren 2009 har varit fantastisk!
Helt klart mitt bästa sommarlov hittils, trots att jag inte har träffat mina vänner lika mycket som jag skulle ha velat. Men i stället har jag fått många nya vänner och upplevt nya saker och situationer. Vädret har kanske inte alltid varit på topp, men herregud, sånt spelar ju ingen roll!
Jag kommer minnas allt denna sommar, men mest kommer jag minnas: alla sjuka saker jag gjort (och jag ångrar ingenting!), alla nya människor jag mött, alla skratt och all glädje som jag har delat, all kärlek som har frodats så bra under 2009, mitt korta men väldigt romantiska förhållande med världens snyggaste kille ;), allt som jag lärt mig (om livet, språk, mig själv...), alla förändringar som har gjort mitt liv helt annorlunda, ja, listan kan göras lång. Men i stort sett är det bara en sak jag vill komma fram till: Detta har varit en otroligt lyckad sommar, och jag är glad över att överhuvudtaget ha fått uppleva den! och kan skolan dra åt he***te


Många soliga kramar

jennifer




Haha :P Jag vet att jag ser liite skum ut, men deal with it, jag är alltid skum, det är en del av min personlighet xD


Kommentarer
Postat av: Maria

typ den enda bra sak som hännt mig i sommar är berlin så det här med skolstart var endå inte så farligt. går från ingenting till något typ.

2009-08-18 @ 14:59:19
URL: http://thymre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0