Dagens planer: Ingenting

tjabaa (haha, va bara tvungen att använda detta sjukt svenska- wannabe ganster sätt att hälsa, sorry, kunde inte låta bli...)

Nu är klockan lite över tolv och jag har inte ens gått upp ur sängen... en underbar söndag eller hur? :D Precis som det ska vara! Ingen stress och lite lagom "dåligt" väder. Fattar btw inte alls varför man kallar regn för dåligt väder, jag älskar när det regnar! Nackdelar finns ju såklart, det är kanske lite irriterande när man är påväg till skolan och regnet får luggen att hänga stripigt över pannan, men herregud! Det kan man klara!

Nu ska jag tappa upp ett bad att sjunka ner i, sen ska jag dra på mig någon av mina nyinköpta koftor och ge mig ut i regnet. Mosisen behöver ju sin promenad i vått och torrt.

Det blir en no make up-day :D

Ha en mysig dag allihopa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0