Resolve - Foo Fighters

Hej igen.

Efter mitt förra inlägg utvecklades saker litegrann till det bättre. Jag käkade, tog en dusch, fixade en hårinpackning, checkade naglarna, pratade med mamma och lyssnade på mer foo fighters. :D Lovely!
Mamma var också och handlade massa gott :) För att fresta er lite: Tre påsar chips, en "släkten är värst"-film, godis, glass och så håller mamsen och Johannes på och gör pannkakor nu. Nice va? :D

Imorgon blir det upp tidigt och möta Maria på stan, sen blir det kläder, kläder, kläder. Ska bli kul, men jag är ändå nervös för mamma-delen, vill inte börja bråka...

Godnatt!

Saknar.


Kommentarer
Postat av: Maria

JAG SAKNAR BLACK CACTUS!! <///3 :''(

2009-09-04 @ 21:59:12
URL: http://thymre.blogg.se/
Postat av: kajsa

åhh, saknar också boxningssäckarna !! träna på tisdag då?

2009-09-06 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0