Time like These - Foo Fighters

God morgon alla sjusovare!

Okej, jag erkänner, jag skolkar idag. Men bara halvt liksom. Jag mår inte helt bra, är yr och känner mig trött i kroppen, men jag skulle väl lika gärna va i skolan, bara att jag inte orkar.  Så visst skolkar jag, men ändå, jag är faktiskt inte helt frisk och det står till och med en lapp i skolan att man ska va hemma om man känner sig dålig. Jag har skolan på min sida, moahahaa!

Har inget speciellt att göra i helgen heller, jag skulle ha varit barnvakt, men nu är ungarna sjuka så det blir inget med det. Synd, där ryker nån tusenlapp :( Någon som vill hitta på någonting? Kanske i morgonkväll? Det känns lite mesigt att sitta hemma.
Ni kan väl fundera på det i alla fall :)

Ni ska jag sätta på en film och göra en stor kopp te, ha det bra, kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0