Tjaa


Idag orkar jag faktiskt inte med den vanliga skiten om hur dagen har varit och allt man har gjort, så det slipper ni!
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska blogga om, jag har grova humörsvängningar idag som gör det grymt svårt att bestämma vad jag ska skriva om. Men jag kände ändå för att skriva nått.

Jag kan ju alltid nämna att morsan va i tidningen idag. Och älsklingen med :) Dom fick en hel sida till och med! *stolt*


Och så kan jag ju tacka morsans jobb för massa kantareller som jag har ätit idag. Gott, gott. Nu känns det verkligen att hösten är här! Ny höstig hårfärg (va hos frisören igår, det blev en mörkt röd färg med lite svarta toppar), kantareller, skinnjacka, mysiga eftermiddagar vid tv:n och stora sockor, det är höstmys det!

Nej, nu blir det sängen, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0