hm...

Dagens planer blev visst lite ändrade :/ Mamma kom just och sa att hennes literaturklubb ska ha möte hos oss om 2 timmar, vilket resulterade i ett jävligt stort bråk mellan mig och morsan. Uttrycket, helvetet bryter loss, stämmer in skrämmande bra på våra gräl...
Jaja, i vilket fall som helst så försvann min mysiga dag lika fort som någon hinner säga: och juste, literaturklubben kommer klockan 5.

Nu har jag i alla fall övertalat Kajsan att komma hit och sällskapa med mig :) Hoppas hon tar med en Jason Schwartsman-film, då blir jag l y c k l i g. Mamma är fortfarande skitsur på mig, jippie, mina vanliga rutiner börja komma tillbaka, en skitsur morsa, en frånvarande pappa och en perfekt lillebror. Wohaa.

Nu ska jag leta mig nått att äta och sen ska jag sätta mig och vänta på Kajsa.

Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0