städning... *suck*

Jävla skitdag säger jag bara.
 
Varför kan inte min morsa va som alla andra morsor när deras ungar är sjuka?? Typ bädda ner ungen i sängen och komma med te och hembakta bullar. Men nejdå, i stället så ger mamma mig 5 läskiga tabletter som minst sagt bedövar kroppen, och sen skickar hon ut mig att jobba! Så dagen har jag spenderat med att dammsuga hela huset, rensat ut garderoben, städat garderoben, skrivit inköpslista för höst-shoppingen och gått med Moses. Jag som skulle vara sjuk!! Och imorgon är en av årets två jobbigaste dagar - Höstshoppingen med mamma. Det är helt enkelt så att vi inte kan shoppa tillsammans! Det går bara inte. Vi börjar bråka direkt och det slutar med att vi står och skriker åt varandra i någon affär. Pinsamt...

Men mer om det imorgon, nu ska jag duscha, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: kajsa

nej, de finns inte bullbakar mammor som bäddar ner sina barn, bara i fantasin

2009-09-06 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0